تبلیغات شما

ناحیه کاربری

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آمار سایت

    آمار مطالب
    کل مطالب : 348
    کل نظرات : 359
    آمار کاربران
    افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا : 16840

    کاربران آنلاین

    آمار بازدید
    بازدید امروز : 24
    باردید دیروز : 155
    گوگل امروز : 0
    گوگل دیروز : 0
    بازدید هفته : 179
    بازدید ماه : 3,186
    بازدید سال : 39,903
    بازدید کلی : 2,352,548

خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

نظرسنجی

    به نظر شما بهترین گرایش مهندسی نفت کدام است؟

کانال ما در آپارات

تعداد صفحات: 304 ||| حجم فایل: 37.2 MB ||| زبان : فارسی

"در کمتراز 30 ثانیه در سایت نقت یاسوج عضو شوید و از مطالب ما استفاده کنید."
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
  • 41296 نفر

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

  1. Atefeh می‌گه:

    ممنونم واقعا ممنونم

  2. Nasrin می‌گه:

    من این فایل رو دانلود کردم اما باز نمیشه چرا?

  3. parham می‌گه:

    حاجی دستت طلا

  4. Nazanin می‌گه:

    من فایل دانلود میکنم ولی باز نمیشه چیکارکنم😣

    پاسخ : win RaR نصب کنید

  5. EhsanAfshari می‌گه:

    سلام خسته نباشید، من حل المسائل شیمی مورتیمر رو میخوام اما پیدا نکردم اینجا، اگه ممکنه لینکش رو برام بفرستین

  6. parisa می‌گه:

    سلام خسته نباشید.کی حل المسائل شو اپلود میکنید؟

  7. mahsa می‌گه:

    سلام حل المسایل کتاب شیمی مورتیمر میخواستم

  8. علی می‌گه:

    سلام بی زحمت اگه حل مسائل فارسی رو دارید برام بفرسید یا تو سایت بزارید بعد بهم خبر بدین بیام دانلود کنم

  9. حسین می‌گه:

    سلام حل المسائل شیمی مورتیمر هم دارید

    پاسخ : سلام به زودی اسکن و آپلود خواهیم کرد

  10. رضوان می‌گه:

    سلام ببخشید من حلال مسایل شیمی مورتیمرو میخوام

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


وبلاگ نفت یاسوج

افتتاح کانال پتروپارسی

مهندسی نفت و مهندسی شیمی

جزوه و کتاب

مقاله های فارسی و لاتین

آخرین اخبار استخدامی

فیلم و انیمیشن های آموزشی

و...

برای ورود به کانال روی لینک زیرکلیک کنید:


ورود به کانال

تبلیغات شما تبلیغات شما

کدهای اختصاصی

ADS